woensdag 1 juni 2011

Snijmallen Marianne Design en Joy Crafts


Zoals jullie hebben kunnen lezen had ik vandaag niet helemaal mijn dag. Uiteindelijk kwam het er op neer dat ik geen passende patronen kon krijgen bij mijn Pipoos lijmpistool, een ding uit de vorige eeuw, ik dacht trouwens dat er standaard twee maten voor waren, maar schijnbaar zijn er veel meer maten. Dus ik heb een nieuw lijmpistool gekocht bij de plaatselijke hobbyzaak zodat ik er van verzekerd ben in de toekomst wel patronen te kunnen kopen. Toen viel ons oog op de nieuwe bestelling die zojuist was binnen gekomen, waarop ik van Jacco deze twee leuke mallen van Marianne Design en Joy Crafts cadeau gekregen heb. Ik hoop morgen lekker aan de gang te kunnen. Ik ben natuurlijk bezig met het Bo Bunny Timepiece album, maar ik zag bij Cornelie op haar blog die hele leuke cupcake staan,  dus ik heb de tutorial nog eens bekeken en de maten  even omgerekend van inch naar centimeters, zie de makkelijke applicatie van Jacco rechts boven aan deze blog of klik hier: omrekenmodule. Ik wil graag twee cupcakes maken, een voor een verjaardag en een voor mezelf hier in de kast. Fijne hemelvaart allemaal!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je een berichtje achter laat! Groetjes Joyce