donderdag 23 juni 2011

Naailessen omgeving Cuijk

Hallo allemaal,
Ik zit al een tijdje op naailes, en afgelopen week hebben we te horen gekregen dat onze groep uitgebreid moet worden om de kosten dekkend te houden. Dus ik dacht laat ik hier een oproepje plaatsen. Ik besef me dat de meeste van jullie niet in de regio Cuijk wonen, maar wie weet komt er iemand toevallig wel uit de buurt die interesse heeft. Wat kun je verwachten van de naailesssen?

De naailessen bij Internationaal Vrouwencentrum Safina in Cuijk kosten € 17,50 voor 5 lessen. Tijdens schoolvakanties is het vrouwencentrum gesloten. De lessen worden gegegeven door 2 vrijwilligers, die beiden zeer ervaren zijn. De huidige groep is een hele gezellige groep vrouwen van halverwege de twintig tot ongeveer 70 jaar. Ontspanning en gezelligheid staat centraal. De lessen zijn elke dinsdagavond van 20.00uur tot 22.00uur. Je hoeft geen ervaring te hebben, maar ervaren naaisters zijn natuurlijk ook van harte welkom. Je kunt gratis gebruik maken van de aanwezige naaimachines. Werk je liever met je eigen naaimachine mag dat natuurlijk ook. Je bepaalt zelf wat je wil maken, en krijgt ondersteuning hierbij van de leraressen. De eerste kennismakingsles is gratis. Je zou meteen kunnen instromen of anders in het nieuwe seizoen na de zomervakantie.

Voor meer informatie kun je bellen naar: IVC Safina 0485 - 322776
of mailen via het contactformulier op de website: www.ivcsafina.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je een berichtje achter laat! Groetjes Joyce