zondag 15 mei 2011

Tim Holtz tag - mannenkaart



Vandaag zijn Jacco en ik naar de magazijnuitverkoop van Creatief Centrum Heesch geweest. Gelukkig waren we er al om 11 uur want een half uur later stonden de mensen in de rij om naar binnen te gaan! We hingen met de benen buiten, niet normaal zo druk als het was. Maar dat mocht de pret niet drukken want ik heb natuurlijk wel wat leuke aanbiedingen kunnen scoren. Naast de uitverkoop waren er ook demonstraties van o.a. de Vagabond, de Sew Easy, Cupcakes, Copic markers, Paper Blossom ponsen,  Martha Steward ponsen, Creatables  enz.  en was de winkel gewoon open. Op de website waren kortingscoupons te downloaden en zo kreeg ik 15% korting op de Tim Holtz Alterations snijmallen en de Texture Fades, dus daar hebben we even gebruik van gemaakt (woehoe!!!). Verder heb ik ook de Sew Easy meegenomen, papier van Graphic 45 uitgezocht en nog wat kleine dingen, kortom ik ben erg geslaagd vandaag! En het boek Herinneringen Ingelijst van Wim Kros kreeg ik er gratis bij. 


Hier boven zie je een foto van een tag-kaart die ik voor mijn vader gemaakt heb. Ik heb sinds pasen nog een paar kaarten en labels gemaakt maar ben helaas vergeten om alles te fotograferen...  Het was waarschijnlijk al duidelijk dat ik het super-super-druk heb gehad (en nog wel) en daardoor is er niet veel van bloggen gekomen helaas. Deze week zijn we weer aan het schilderen in huis, de glaszetter begint zodra de bestelling binnen is, ik ben zo blij als we straks  alles weer lekker op orde (en achter de rug) hebben.  Wie weet komt mijn bankje dan ook een keer af! ;-) 

Vanmiddag heb ik in elk geval wel mijn nieuwe mallen uitgetest,  en alles ging goed tot ik de sandwich van het Cuttlebug malletje probeerde....Wat denk je?!  De mal en de plaat krom! :-(  Voor de Cuttlebugmallen heb je dus NIET de Extended Adapter plaat nodig! Volgens de uitleg op de soloplaat stond van wel...  tenminste zo heb ik het begrepen. Dus eigenlijk kon ik niet verder maar laat ik nou toch gehoord hebben dat de A3 snijmatten van de Action een goede vervanging zouden zijn.  Dus zo’n mat (kost nog geen 2 euro) op maat gesneden en het werkte redelijk. Voor een noodoplossing is het niet verkeerd maar je embost er minder diep mee en als je chipboard uit snijdt dan wil het hier en daar niet helemaal goed uit gesneden zijn. Ik blijf ze wel gebruiken voor die kromme snijmal (die het nog doet) want als ik nieuwe platen ga gebruiken trekken deze platen natuurlijk ook weer krom, en voor noodsituaties heb ik toch nog een optie achter de hand!

4 opmerkingen:

  1. Gaaaaf deze tag! De rozet is helemaal te gek Joyce! Lief ook die vlindertjes.
    Wat een sof dat je platen krom zijn zeg :-(.
    Groetjes, Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk die tag! Mooie kleuren en leuke afwerkingen! Ben volger geworden!!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterende tag, ik kan nog veel van je leren!
    Toevallig waren wij op zaterdag in Heesh toen was het nog betrekkelijk rustig. Maar wat een scrapwalhalla zeg! Heerlijk je wordt er zo hebberig van ook!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Joyce,

    ik heb net jouw blog ontdekt. Ik blog pas sinds gisteren :D. Leuke mannen kaart! Ik wil ook wat meer mannelijke dingen maken. Kaarten en andere dingen zijn snel zo roze met bloemen. Dank je wel voor deze kaart.
    Groeten Floor

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje achter laat! Groetjes Joyce