dinsdag 24 mei 2011

Fotohanger Tim Holtz style

We waren zaterdag een dagje winkelen en toen kwam ik deze leuke fotohanger tegen bij de Wibra. Ik had gelijk zoiets daar kan ik wel wat mee. Ze hebben daar meer leuke spulletjes om te scrappen, jammer dat wij geen Wibra niet in de buurt hebben. Ik heb de lijstjes beplakt met geembost metaalfolie, die zwart geverft met acrylverf en vervolgens opgepoetst met een stuk keukenrol. De lollipops en de kanten bloemen heb ik zelf gemaakt. Daarmee had ik nog even een lekker frustratie momentje want de kraaltjes van de bovenste lollipop heb ik al zes keer (!!!) opnieuw vast gelijmd met glossy accents en ze vallen er steeds opnieuw weer af. Grrrrr. De chipboard delen zijn alterations van Tim Holtz. Home is were the heart is. De foto’s zijn gemaakt aan de maas vlak bij ons huis.

3 opmerkingen:

  1. Hoi Joyce, ik heb je blog net ontdekt en vind wat je maakt echt heel mooi! Ik heb h.e.e.a. zitten bekijken en ja.... ik werd volger.
    Ook je bloglayout ziet er super uit! Ik probeerde een reactie achter te laten op mijn vaste computer, maar heb problemen met het achterlaten van een reactie.
    Nu doe ik het op mijn iPad, denk dat dat wel lukt.

    Je hanger is prachtig, heel mooi zoals jij dat metaalfolie hiervoor hebt gebruikt! Voor dit soort dingen is het natuurlijk helemaal geweldig!
    Ik weet dat Glossy Accents meestal goed plakken, maar misschien is een grote Gluedot hier een idee? Ik gebruik die weleens als ik op dit soort spul last heb.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooie hanger,krijgt direct een hele andere uitstraling als je het bewerkt!

    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super zeg! Ik heb eens zoeen gemaakt met een hanger van de action, Glossy is inderdaad niet echt goede lijm kun je ook beter gebruikenvoor glossy accenten, Glue dot laat opgegeven moment ooklos , waar ik bij zweer voor dit soort dingen is tacky glue of een lijm pistool.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje achter laat! Groetjes Joyce