zaterdag 17 december 2011

Fijne feestdagen allemaal!


Groetjes van de Scrapchickies!

14 opmerkingen:

  1. WAt een geweldige foto!! Natuurlijk wens ik jou ook een gezellige kerst en een scrappy&happy new year!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat moet Layla zijn! Erg gaaf, heeft Jacco dat gemaakt? Knap gedaan!

    Jullie ook heel fijne feestdagen en een goed, gezond en creatief 2012!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oooh wat leuk !! Ik wens jullie ook hele fijne feestdagen en al het goeds voor 2012 !
    Groetjes Berdien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jullie ook hele fijne feestdagen gewenst.
    Wat een super gave foto!

    Lieve groetjes Noriko
    www.norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook hele fijne feestdagen!! Wat een leuke en lieve foto.
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi JOYCE

    Ik wens Jullie ook hele fijne,gezellige feestdagen.
    En een gelukkig,maar vooral een gezond 2012 toe.

    Gr leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg leuke foto. Jullie ook fijne feestdagen gewenst.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een geinige foto! Heel erg leuk!
    Voor jou ook!
    Een mooi, gezond, én creatief nieuwjaar!
    Groetjes Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ach wat een schatje! Jullie ook hele fijne dagen gewenst!! Geniet van de sfeer maar vooral van elkaar! Groetjes, Ira

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super leuke/mooie kaart!! Geweldig dat Layla dat toelaat een muts op haar koppie!
    Ook voor jou en Jacco hele fijne, gezellige kerstdagen en een heel gezond,gelukkig en creatief nieuwjaar!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jij ook fijne feestdagen en een scrappy new year! Wat gaaf dat je kat dat toelaat, die van mij zou niet rusten voordat het weer van zijn koppie af zou zijn...
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hoi meis ik wens jullie ook een super kerst en een geweldig 2012 toe.
    Jeetje ik wil je ff echt een compliment geven die tagsss man geweldig!! vooral de laatste met de lichtjes dat is mijn favo zeg, ik hoop dat tim ze bekeken heb , je heb echt talent hoor!!
    XX Christa

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje achter laat! Groetjes Joyce