woensdag 9 maart 2011

Vogelkooi kaart


Niet verwacht dat deze dag zou komen, maar ik moet toegeven dat ik ook gezwicht ben voor de Tim Holtz Caged Bird... Eerlijk gezegd werd je er vorig jaar mee dood gegooid op zoveel verschillende blogs dat ik eigenlijk een beetje een hekel aan het ding begon te krijgen hahahaha! Maar als TH fan kon ik niet achter blijven natuurlijk en ben ik netjes achter aan gesloten in de rij van scrappers die gevallen zijn voor dit super leuke vogelkooitje! Dit jaar zal wel hetzelfde gebeuren met de Tim Holtz Sewing Room Die (de paspop) ;-)

1 opmerking:

  1. O reacties...schandalig hoor!
    Deze heb ik laatst pas aangeschaft maar als ik zie wat een mooie dingen je er mee kunt maken Wauw wat een mooie kaart zeg...en wat een werk!
    Jij bent echt super creatief!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje achter laat! Groetjes Joyce