zaterdag 12 maart 2011

Owww yeah: de Vagabond!


Hang de vlag uit want het pakket waar ik al maanden op wacht is gearriveerd hoor! Drie maal raden wat ik ge-pre-orderd heb?!  Tim Holtz zijn machine... jajaja: de Vagabond!  Ik heb hem besteld bij  www.harlekino-webshop.nl  De prijs is in de tussentijd twee keer verlaagd door de grote vraag naar de machine, en omdat we hem tijdig al betaald (en gepre-orderd) hadden hebben we een Cuttlebug embossingfolderset en de Solo Thin Dies Adapter cadeau erbij gekregen!

Er had nog een tweede pakket bij moeten zitten van Harlekino, deze hebben ze gisteren namelijk ook verstuurd, maar helaas denkt de postbode van TNT er anders over, hij vind dat ik wel even genoeg verwend ben dit weekend. Gelukkig had ik al Texture Fades gekocht, dus ik kan de machine wel uitproberen, alleen moet ik met stansen dus wachten tot na het weekend.

In dat tweede pakket zitten drie Alteration Dies en een Cuttlebug embossingfolder die ik cadeau ga krijgen van Jacco. Woehoe!!!! Thanks lieffie!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je een berichtje achter laat! Groetjes Joyce