dinsdag 29 maart 2011

Allerlei leuke projectjes!

Dankzij het zonnetje en alle leuke voorjaarsbloemen die weer bloei staan heb ik in elk geval de lente in mijn bol! Daardoor ben ik met allerlei projectjes tegelijkertijd bezig, want ik heb zoveel leuke ideeën en wensen dat ik niet kan kiezen, en dus de ene dag met het ene project bezig ben en de andere dag pak ik op waar ik dan weer zin in heb.



Ik ben aan de Kip eierwarmer van Maike begonnen (zie foto's), en daar heb ik zulke leuke stofjes voor kunnen krijgen in de stijl van Marianne Design. Ik ben een fotolijst aan het scrappen van onze bruiloft, een mini album aan het maken van onze bruiloft, en ik ben ook bezig met twee canvasjes waar zwart/witte babyfoto’s van Jacco en mij op komen. Ik heb een vogelhuisje bekleed met de nieuwe Tim Holtz Paper Stack - Crowded Attic, en wil van de stof van de Kip er nog een vogeltje bij maken met een patroontje uit het nieuwe boek van (wie anders) Marianne Design.  Maar het meest enthousiast ben ik over de tweedehands meubeltjes die ik op de kop heb weten te tikken. Deze ga ik namelijk in Rivièra Maison stijl schilderen: wit onderstel met houtkleurig bovenblad.  Ik heb ook nog 2 leuke stenen klompen bij de Action gekocht en deze wit geverft, dit wordt een naambordje voor bij de voordeur met straks een gezellig plantje erin.  Kort gezegd: ik huppel van het ene projectje naar het andere, wanneer ik het allemaal klaar heb weet ik niet, maar de foto’s volgen vanzelf!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je een berichtje achter laat! Groetjes Joyce