maandag 13 december 2010

Workshop Tim Holtz

Afgelopen zaterdag hebben we de workshop “Tim Holtz technieken mini album” van Manita Philipsen bij het Creatief Centrum in Heesch gevolgd. We hebben een hele leuke dag gehad en van alles geleerd. Ik was erg onder de indruk van het zeer uitgebreid materiaalpakket wat we gekregen hebben! En wonder boven wonder waren de goden me goedgezind vandaag, want ik heb de hele dag vol kunnen houden! Oke, ik kreeg een flinke dip om 3 uur, maar de workshop duurde tot 4 uur dus ik heb een topdag gehad! Voor iedereen die nog nooit een workshop in Heesch gevolgd heeft hier even een opsomming van alles wat er in het materiaalpakket zit:

4 vellen cardstock Tim Holtz Paper Stack  Lost and Found, wit vel cardstock,  7 gypsies Naked Book - 5x7 Vertical, Tim Holtz Curio knop, Bingokaart, Epoxystickers Creamotion, Tim Holtz Film Strip Ribbon, Grungeboard letters en cijfers, 4 fragmemts, Tim Holtz bottle cap, Tim holtz Metal Foliage, Tim Holtz Adage Ticket, Tim Holtz Journaling ticket, Tim Holtz memo pin, Tim Holtz metal corner, 2 Tim Holtz game spinners, 2 pijltjes met splitpennen, dominosteen, bingosteentje, papieren roosje, 2 Tim Holtz sprocket gears, stickers met teksten, splitpennen, ringetjes en ik ben vast nog wel wat vergeten!

Op tafel lag tissuetape, extra vellen cardstock, vele kleuren distress inkt, alcohol inkt, blending solution, paint dabbers, glossy accents, stickles... er stond een flinke mand met spullen in elk geval. Er lagen ook Tim Holtz Masks en Martha Steward ponzen. We mochten gebruik maken van de big shot en alle Tim Holtz Alterations (de snijmallen).

Het was tegelijk mijn eerste bezoek aan de winkel van het Creatief Centrum,  en ze hebben zoveel materialen dat de pauze echt veel te kort was! Ik heb denk ik nog geen 1/5 van de winkel gezien, maar heb wel alle spullen kunnen kopen die ik graag wilde meenemen.  Deze winkel is een echte aanrader!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je een berichtje achter laat! Groetjes Joyce