vrijdag 17 december 2010

Opvouwbare fotostudio

Samen met een vriendin had ik het over foto’s maken voor de blog, en dat ik altijd moeite heb met de achtergrond en de juiste belichting van kaarten en projecten, zeker nu het zo snel donker is buiten. Toen vertelde ze me dat ze een opvouwbare fotostudio heeft om kleinere voorwerpen mee te fotograferen. Zij heeft er heel veel plezier van en raadde me aan om het te proberen. Gisteravond viel de nieuwe folder van de Xenos op de deurmat, en laat het toeval zijn dat ze zo’n ding in de folder van deze week hebben staan! Dus ik ben vandaag naar de Xenos gegaan om er een aan te schaffen.  De set kost 29,99 en bestaat uit de studio, 2 halogeenlampen, een blauwe achtergrond (aan de achterkant grijs) en een statief voor een (gewone) fotocamera. De ruimte in de studio is 40cm x 40cm x 40cm.


Het word zo langzaam aan ook wel eens tijd dat ik hier wat foto’s ga posten want het is wel een beetje saai zo! De layout voor mijn blog is ook bijna klaar! Ik heb weblogs die ik bezoek toegevoegd, en ben nog een beetje aan het uitpuzzelen hoe alles aan de achterkant van werkt. Maar het begint steeds meer op een blog te lijken!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je een berichtje achter laat! Groetjes Joyce