donderdag 9 december 2010

Workshop in Heesch!

Ik ben door mijn schoonmoeder en schoonzus uitgenodigd  om a.s. zaterdag 11 december 2010 mee te gaan naar de workshop “Tim Holtz technieken mini album”  bij het Creatief Centrum in Heesch. De workshop wordt gegeven door Manita Philipsen.  We gaan dus met 5 dames op stap (en laten de heren lekker thuis hahaha!). Ik heb eerder samen met mijn moeder een avond workshop gevolgd bij Yvonne’s Hobbycorner,  maar dit word mijn eerste hele-dag-durende-workshop  en heb er zo’n zin in! Ik vind de producten en technieken van Tim Holtz/Ranger echt geweldig.

Inhoud materiaalpakket: 
  • Album 7 Gypsies
  • Jump rings
  • Grungeboard
  • 3 vellen dessinpapier
  • Tickets
  • Letters en cijfers
  • Fragments
  • Labels
  • Overige embellishments: 
    kant, strass steentjes
Ik vind het leuk om nu eindelijk eens een keer grungeboard in het echt te zien en zelf eens te ervaren, en ik vind die fragments zo gaaf! Ik werk zelf veel met gemstones, dus dan werk je vanuit dezelfde lijmtechniek, maar met fragments kun je veel meer vanwege het formaat en natuurlijk omdat het kunstof is kun je er een gaatje in boren zodat je er een bedel van kun maken.  Op 9 januari 2011 zijn er nog plaatsen beschikbaar voor de workshop “Tim Holtz technieken op lay-outs/nieuwe invulling”, en als dat lees dan denk ik “oh... daar wil ik ook naartoe!” Ze hebben trouwens nog meer plaatsen vrij ook bij andere workshops, hun website:  www.creatiefmetfotos.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je een berichtje achter laat! Groetjes Joyce