zondag 13 februari 2011

Tim Holtz mini album

Op 11 december 2010 heb ik een workshop Tim Holtz mini album in Creatief Centrum Heesch gevolgd en dat album heb ik moeten laten liggen van mezelf tot mijn vintage shabby chic familiealbum af was. Zeer frusterend want de Lost and Found paperstack  van Tim Holtz vind ik dus echt geweldig, en hierdoor heb ik stiekem wel ervaren hoe lekker het werkt met zulk mooi papier, elke pagina passend bij de andere...   en laten we eerlijk zijn, papierblokjes van de Action zijn leuk maar kunnen niet tippen aan dit prachtige papier! Ik merk dat het scrappen meer vanzelf gaat met mooi papier wat ook nog op elkaar afgestemd is.  Ik ben erg blij met verschillende pagina’s in dit album!

Dit album gaat over een onderwerp wat voor ons heel belangrijk is: onze kids. Deze blog deed al vermoeden dat wij een paar katten hebben: Layla en Nero.  Maar eerlijk gezegd hebben we er een paar meer. We hebben namelijk 4 (!!!!) Katten. Veel he? Vinden wij zelf tenminste wel. Dat was ook absoluut niet de bedoeling. Maar soms loopt het leven allemaal net even anders dan je gehoopt, gedacht of verwacht had. Anders waren het 2 kids en twee katten geweest... nu zijn het 4 katten geworden. What’s the difference?  ;-)  Dit album gaat over onze 5 kid-katters van Sheila (overleden) tot Nero.












 

6 opmerkingen:

  1. heel gaaf!! sorry voor mijn late reactie, ik lag voor 24 uur in het ziekenhuis na een val plat op mijn buik.
    Gelukkig alles goed.
    Super van de banner: hildestolk@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Joyce,
    ik ben nummer 4 in de rij volgers:0
    weet zeker dat er nog veel meer komen;)
    je maakt hele mooie creaties:)
    groetjes Adriana
    http://cardsfromproudgranny.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nog zo'n schitterend album!
    Ik scrap ook vaak met blokjes van action gewoon omdat het me anders te duur word maar in combinatie met het "echte scrap papier" kan het ook wel leuk worden gelukkig. Kijk maar eens naar mijn boekje gemaakt voor mijn vriendin staat op mijn blog maar daar moet je ook even voor terug naar 1 april.
    Mooie foto's van je leuke poezen ook!
    Ik kijk nog even verder.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje achter laat! Groetjes Joyce