vrijdag 11 februari 2011

Easelkaart voor Sandra



Voor de verjaardagscandy van Sandra, van Sandra’s Scrapsels heb ik ook een kaartje gemaakt. Ik had toevallig de week ervoor achtergrondstempels, bruine stazon inkt en walnut stain distress inkt besteld, en al helemaal in mijn hoofd hoe ik het kaartje zou maken. Helaas kwam het pakket door dubbel pech pas op haar verjaardag bij mij aan...Ik heb het kaartje dus gemaakt met de stempels en inkt die ik wel had. Op de witte scalloprand had eigenlijk nog een bruine script stempel moeten staan.  De vogel, de vlinder en de tekst hadden ook in het bruin gestempeld moeten worden en ik miste dus de achtergrondstempel. Maar ik vond het wel erg leuk om eindelijk eens een easelkaart te maken!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je een berichtje achter laat! Groetjes Joyce