vrijdag 7 januari 2011

Mannen kaarten

Ik heb weer 2 mannenkaarten gemaakt. Het zijn twee compleet verschillende kaarten geworden,  het is duidelijk dat ik nog zoekende ben naar  mijn eigen stijl. Sorry voor de slechte foto's, ik had ze liever bij daglicht gemaakt, maar heb overdag geen tijd gehad om foto's te maken.





Ondertussen kan ik verklappen dat  Jacco bezig is met het maken van nieuwe digistamps, zodra ze klaar zijn worden ze hier weer geplaatst. Van digistamps kun je er gewoon niet genoeg hebben!  Het leuke is dat hier onze hobby’s elkaar overlappen.  Ik leg uit wat ik wil hebben, en hoe ik het wil hebben, en hij maakt het voor me want ik snap werkelijk waar niets van adobe illustrator!  De PDF van de digistamp is op de 1e dag 14 maal gedownload!  We vinden het leuk om een reactie van jullie terug te lezen wat je van de blog/kaarten/digistamps vindt!  En tips zijn natuurlijk ook erg welkom!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je een berichtje achter laat! Groetjes Joyce