donderdag 1 september 2011

Classic Car



Klaar. Ik ben zo blij (en opgelucht) dat mijn classic car eindelijk klaar is! Ik ben vorige week donderdag begonnen met het uitknippen van de de onderdelen,  en na wat gestoei ben ik maar gewoon begonnen met plakken. Ik weet inmiddels wat ik verkeerd gedaan heb (nee.. ga het jullie lekker niet verklappen hahahaha), en daardoor moest ik het een na het ander aanpassen aan het model.  Deze Classic Car heb ik gemaakt voor mijn peetoom die pas 50 jaar geworden is en die zaterdagavond daarom een feestje geeft. Ik wilde niet met een gewone geldenvelop komen, dus toen ik dit fantastische patroon bij Sandra’s Scrapsels zag staan... wilde ik het graag hebben! Ik ben niet helemaal tevreden met het resultaat, zeker niet als je de prachtige versie van Sandra met deze van mij  vergelijkt, maar 1 voordeel die ziet mijn oom toch niet LOL!

Sandra heeft naast haar prachtige blog ook een leuke webshop waarin ze verschillende patronen verkoopt voor een prikkie! Sandra's Scrapshop. Ik zou zeggen ga eens kijken want het is zeker de moeite waard!!! Sandra bedankt!

26 opmerkingen:

  1. Wwooww zeg Joyce, wat heb je dit ge-wel-dig gemaakt!!!!! Echt schitterend!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Wat zal je oom dit ontzettend leuk vinden, dat kan niet anders!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Joyce,

    deze classic car moet toch wel in de smaak vallen bij je oom.
    Hij is echt schitterend mooi!!
    Mooi details!!


    Lieve groetjes Noriko
    www.norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij ziet er geweldig uit Joyce.

    gr. Silvia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tja, een kniesoor die dat ziet natuurlijk!! Hij is gewoonweg prachtig!! Had h'm bij Sandra idd al gezien, maar deze kan daar gewoon naast staan hoor!! Ik vind het héél knap, ik heb al moeite met een gewoon doosje, laat staan zo'n auto!
    Ik zou zeggen, Topkarretje!
    Groetjes Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow zeg wat gaaf joyce, ik het helemaal tegek, ik denk je peetoom ook ;) super xx christa

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Kijk eens hoe geweldig hij geworden is!
    What a super car:-)

    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wow wat schitterend!!

    erg gaaf en erg mooi papier!!

    superrrrr wagentje!!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind het autootje geweldig en je peetoom vast ook!
    En het kan prima bij die van Sandra staan,hij is super!

    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ohhhh, wat gaaf is dit zeg, geweldig gedaan, toppertje hoor,

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een geweldige auto zeg! Heel apart, mooi papier. Wat een gaaf kadootje! Kan me voorstellen dat het een gedoe was om dit in elkaar te zetten. Ik zou er het geduld niet voor hebben!
    Groetjes, Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super gave creatie geworden! Zal je ook zeker blij mee zijn.

    Groetjes Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw zeg, dat ziet er echt geweldig uit! Daar kun je zeker mee aankomen. Prachtige details, ben bv weg van die rozet op de voorkant, heel erg mooi!! en wat je zegt: zelf zie de mindere dingen wel, maar een ander vast niet hoor, op de foto is het in ieder geval niet te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauwwww wat een prachtige auto, heel erg leuk om zo iets cadeau te geven maar ook om te krijgen!!

    Groetjes Hanny.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wowww, wat gaaf Joyce!! Je hebt er echt flink je best op gedaan en wat een topper is het geworden!! Een echte luxe oldtimer hoor! Inderdaad heel mooi zoals je de 50 in een rozet voorop de gril hebt geplaatst!! Super gaaf zo met het klassieke script papier!
    Hij mag makkelijk naast mijn creatie staan hoor! Gelukkig heb ik genoeg plek in mijn Voorbeelden garage, waar hij een mooi plekje heeft gekregen hihihi!!
    Nogmaals bedankt en ook voor het vermelden van mijn shoplinkje en je lieve reclame!

    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  15. OOO wauw,wat een geweldige creatie is dit!! Ik doe het je niet na. Mooi de rozet met 50 voorop de gril en gaaf papier!
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Werkelijk geweldig Joyce. Perfect uitgevoerd prachtig papier daar zal hij zeer mee in z'n nopjes zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Succes verzekerd, hij is buitengewoon prachtig! Goede, smaakvolle papierkeuze. Dit is iets dat je oom zeker zal koesteren!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauw, echt ongelofelijk mooi !!!!!!! Wat een tijd zal daar inzitten !!! Super !
    Groetjes Berdien

    BeantwoordenVerwijderen
  19. helemaal te gek en wat een werk! daar zal je peetoom zeker blij mee zijn en deze zal zeker een ereplaatsje krijgen...
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Het is een hele gave kar geworden, petje af!
    Groet Helga

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Fantástisch gemaakt Joyce! Je oom zal z'n eigen auto wel heel gauw op autospeurders zetten, want met zo'n fraai exemplaar wil je toch liever de weg op :-) Groetjes, fijn weekend, Ira

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Woooow wat een super gave auto heb je er van gemaakt, weet zeker dat je oom em schitterend zal vinden!!!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Mooooooi!!! Ik heb dit al eens eerder gezien, maar jouw uitvoering is veel mooier, zoveel details en zo precies gemaakt. Zal veel werk geweest zijn!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Joyce,
    Ik ben via marga op jou blog gekomen.
    Wat een gave auto heb je ervan gemaakt erg leuk gedaan.Zal vast wat uurtje in gezeten hebben maar het resultaat mag er zijn.

    Groetjes Andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hallo Joyce,

    Jouw auto ziet er prachtig uit. Leuk detail, de 50 voorop en de tekst achter.
    Je oom zal vast heel verrast zijn.

    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje achter laat! Groetjes Joyce