maandag 30 mei 2011

Negentiende volger!!!


Mijn negentiende volger heet Lenet en dit is haar blog: To scrap or not to scrap, that's the question. Lenet scrapt voornamelijk brocant-vintage, en ik ben ook al mannenkaarten tegen gekomen in Tim Holtz style. Ze heeft een eigen webshop waar ze haar kaarten verkoopt: Kaartenkist. Verder zit Lenet in verschillende designteams, ik heb ze even op een rijtje gezet voor jullie:
En ze heeft nog veel meer gedaan maar dan moet je maar even zelf op haar blog gaan kijken! Lenet bedankt!

1 opmerking:

  1. En nu zijn het er 20 op naar de 100. Ik vond je blog per ongeluk via google was ik opzoek naar Tim Holtz projecten en daar stond je Theedoos van de Action bij en dat sprak me erg aan.Groetjes Connie van der Wouw

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje achter laat! Groetjes Joyce